Wycieczka do Parku Przygód i Atrakcji

2024-05-16

Wycieczka

dziewczynki przyglądające się zwierzętom

W dniu 15.05 nasza grupa wybrała się na wycieczkę do Wilkowic . Odiwedziliśmy Park Atrakcji i Przygód. Tak jak sama nazwa wskazuje na miejscu czekało na nas wiele atrakcji. Dzieci korzystały z wielu zjeżdżalni oraz ścianek wspinaczkowych, huśtawek, czy placów zabaw.

Mogliśmy również spacerować wśród ogrodzeń ze zwierzętami, a tych było bardzi wiele i poznaliśmy nowe i ciekawe gatunki.

Na formę odpoczynku wybraliśmy plażę, gdzie dzieci mogły wylegiwać się na piasku i leżakach. Przeszliśmy boso  ścieżką  sensoryczną.  Nie zabrakło również poczęstunku, zarówno przygotowanego przez przedszkole jak i w formie obiadu w restauracji.

Na zakończenie zwiedziliśmy mini zoo oraz udaliśmy się do sali zabaw, a tak wspinaczka, zabawy w basenie z piłeczkami oraz trampoliny.

To był wspaniale spędzony czas !

Miasto Rybnik Urząd Miasta Rybnika: Wydział Edukacji Ministerstwo Edukacji Narodowej Kuratorium Oświaty w Katowicach